Våre roller
I Mekonomen Company er det mange steder å jobbe og gjøre en forskjell hver dag. Vi har et bredt spekter av ulike arbeidsområder og roller innenfor flere ulike merkevarer og selskaper.
Våre ledige stillinger
For oss i Mekonomen Company er medarbeiderne våre viktigste ressurser. Her finner du informasjon om ledige stillinger som du kan søke på hos oss eller et av våre datterselskaper.
Sentrale funksjoner
Hva kan jeg jobbe med i kommersiell avdeling?
I kommersiell avdeling jobber vi med strategi, utvikling av merkevarer, styrking av kundereisen, kjedeutvikling, kampanjer, ekstern kommunikasjon, forretningsutvikling og kommersialisering av konsepter.
Hva kan jeg jobbe med innen finans?
Finansfunksjonen forvalter selskapets finansielle ressurser for å sikre at de brukes optimalt for å nå organisasjonens strategier og mål. I tillegg er finansavdelingen ansvarlig for å vedlikeholde og levere rapporter om selskapets økonomiske resultater og posisjon til konsernet. Finansavdelingen består av følgende områder: Regnskap, controlling, leverandørgjeld og kundefordringer.
Hva kan jeg jobbe med i HR?
I HR jobber vi både operativt og strategisk med alle spørsmål innen HR-området. Hos oss kan du jobbe med å utvikle virksomheten vår ved å legge forholdene til rette for at våre ledere og medarbeidere kan nå sitt fulle potensial.
Hva kan jeg jobbe med innen compliance og bærekraft?
Compliance og bærekraft er funksjoner som jobber tverrfunksjonelt i hele forretningsområdet og støtter alle avdelinger innen GDPR og bærekraft. Her jobber vi med å kontinuerlig forbedre virksomheten vår ved å videreutvikle arbeidsmetoder og prosesser.
Hva kan jeg jobbe med innen IT?
Her kan du jobbe med de ulike IT-applikasjonene selskapet benytter, innen områdene support, sikkerhet og systemutvikling.